Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΩΝ - ΔΡΑΜΙΝΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Ο θεός, το κακό και η άδικη δικαιοσύνη

Στα ελληνικά κυκλοφορούν τα βραβευμένα βιβλία του Harold Kushner, Κατακτώντας την ευτυχία και Ξεπερνώντας τις απογοητεύσεις της ζωής, από τις εκδόσεις λογεῖον. Τα βιβλία προλογίζουν ο π. Φιλόθεος Φάρος και ο π. Βασίλειος Θερμός.

.................................................................................................................................
Η Ελέιν Πέιτζελς, στο βιβλίο της Ο Αδάμ, η Εύα και το Φίδι, εξηγεί την τάση μας να κατηγορούμε τους εαυτούς μας για τα άσχημα πράγματα που μας συμβαίνουν λέγοντας, «πολλοί άνθρωποι προτιμούν να αισθάνονται ενοχές, παρά να αισθάνονται αδύναμοι». Ο έφηβος που ο πατέρας του πεθαίνει από καρκίνο και που είναι πεπεισμένος ότι οι θυμωμένες σκέψεις που έκανε για τον πατέρα του προκάλεσαν τον θάνατό του, λέει κάποια πράγματα που εκφράζουν την εφηβική ψυχή του. Ο έφηβος, λοιπόν, λέει, είμαι ένας κακός άνθρωπος. Προκάλεσα τον θάνατο του πατέρα μου. Οι άνθρωποι πρέπει να με αποφεύγουν και να με καταδικάσουν. Λέει, επίσης, είμαι ένας πάρα πολύ δυνατός άνθρωπος. Είμαι ο εξουσιαστής της ζωής και του θανάτου. Εγώ αποφασίζω ποιος θα πεθάνει και ποιος θα ζήσει. Καλά θα κάνουν οι άνθρωποι να με πάρουν στα σοβαρά.

Οι παραλογισμοί της δικαιοσύνης είναι χαρακτηριστικό στην Ελλάδα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου