Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΩΝ - ΔΡΑΜΙΝΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Ένα παράδειγμα για μίμηση απο την εγγονή μου!

Κατασυγκινημένη από αυτό που έμαθα σήμερα από τα εγγόνια μου και το θεωρώ σαν παράδειγμα για πολλά παιδάκια, αποφάσισα να σας το πω γιατί ... η χαζογιαγιά υπάρχει πάντα μέσα μου και ... μόνο πάνα που δεν χρειάστηκα σήμερα!

Αυτές τις μέρες η εγγονή μου με τη... κολλητή της Μαρίνα που είναι κάτι σαν..2η κόρη για την Ιωάννα μου, όποτε πάω σπίτι παίρνει τη φίλη της και ... εξαφανίζεται.
Σήμερα η κόρη μου με πληροφόρησε με χαρά και λίγο γέλιο για το τι σκαρώσανε τα κοριτσάκια! Έτσι έμαθα για την φιλανθρωπική επιχείρηση τους ! Φτιάχνουν πραγματάκια και κουλουράκια, ζητούν από τις μαμάδες τους διάφορα μικροπράγματα και μπουκαλάκια νερού σφραγισμένα, τα κρυώνουν και ................
Ακούτε τη συνέχεια που με άφησε με ανοιχτό το στόμα!
Φτιάξανε ένα φορητό μικρό σταντ και τα πουλούν όλα σε περαστικούς για 0,50 λεπτά και τα λεπτά που μάζεψαν τα έστειλαν στο Χαμόγελο του Παιδιού με κατάθεση και βέβαια εκείνο τους έστειλε ευχαριστήρια επιστολή, κάτι σαν ... έπαινο!
Μάλιστα διαλέγουν εναλλάξ τις γειτονιές στις μαμάδες τους για να ... προμηθεύονται ... δωρεάν πράγματα. Οπότε όπως καταλαβαίνετε ... θα ξεκινήσω να φτιάχνω κουλουράκια σήμερα κι όλας!
Πέστε μου αν δίκαια αισθάνομαι τόσο περήφανη για τα παιδάκια αυτά τόσο που δεν σας το κρύβω ότι δάκρυσα μέσα μου από τη συγκίνηση...
Αισθάνεσαι ότι η νέα γενιά έχει μπροστά της παράθυρα ανοιχτά στη ψυχή της, έχει μέλλον και προοπτικές μέσα σ' αυτές τις τόσο δύσκολες μέρες... και ότι ... υπάρχει ελπίδα φίλοι μου για πολύ καλύτερες μέρες όταν ... ανθίζουν ακόμα λουλούδια σε γη που πιστεύεις ότι σταδιακά ξεραίνεται από αισθήματα.

1 σχόλιο:

  1. Να είστε Πάντα καλά.

    Καλή δύναμη στο έργο σας με γνώμονα το συμφέρον των παιδιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή