Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΩΝ - ΔΡΑΜΙΝΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ:

ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΑ ΠΑΙΔΟΥ: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΘΩΜΑ ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ:
http://xa.yimg.com/kq/groups/14859200/132739227/name/H%20POLISI%20TOU%20PAIDIOU%20MOU.pdf
Συνημμένο υπάρχει δημοσίευμα της εφημερίας ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ σχετικά με την προσπάθεια πώλησης του παιδιού μου σε ίδρυμα της αρχιεπισκοπής Αθηνών.

Τους ευχαριστώ και τους υπόσχομαι ότι αν η υπόθεση ερευνηθεί σε βάθος θα αποδειχθεί ότι η εμπιστοσύνη και η ευαισθησία που έδειξαν δεν ήταν λάθος.
Μακάρι να υπήρχαν και άλλοι που θα έδειχναν τέτοια τόλμη και ευαισθησία διότι μόνον έτσι το έγκλημα θα σταματούσε πριν καν ξεκινήσει.
Οι έμποροι του παιδιού μου έκαναν τα πάντα για να μην αποκαλυφθούν αφού πίστεψαν ότι η πώληση του παιδιού ενός ναυτικού που θαλασσοπνίγεται μακριά από την πατρίδα άρα δεν μπορεί να αντιδράσει είναι γι αυτούς αγαθοεργία και εύκολο χρήμα.

.......................................................συνεχεια:.................................................................................

Μου απέδειξαν πόσο ισχυροί είναι όταν με προειδοποίησαν ότι " δεν θα ξαναδώ το παιδί μου αν δεν αποσύρω τις καταγγελίες μου στην δικαιοσύνη της πατρίδας μας " και εγώ δεν συμμορφώθηκα με την προειδοποίησή τους.
Με προειδοποίησαν και μου απέδειξαν ότι έχουν τον τρόπο να αποσπούν όποια δικαστική απόφαση θέλουν αφού έχουν εθελοντές!!!!! που καλύπτονται από ιερές φίρμες, λογότυπα και σφραγίδες που δύσκολα κάποιος μπορεί να αμφισβητήσει.
Ποτέ όμως δεν κατέθεσαν φανερά τις επιστολές που κατάφεραν να εξαπατήσουν την δικαιοσύνη και τελικά να μην αποκαλυφθούν.
Ελπίζω ότι η δικαιοσύνη της πατρίδας μας με αφορμή την ποινική δίωξη 2 εκ των εμπλεκομένων από δικαστικούς λειτουργούς που δεν πτοήθηκαν από φίρμες και αξιώματα θα θελήσει να φθάσει στην πραγματική αλήθεια και δεν θα έχουν την δυνατότητα να παραποιήσουν πρακτικά δικών ακόμα και αυτά που ειπώθηκαν σε δικαστικές όταν άλλα ειπώθηκαν και άλλα έγραφαν τα πρακτικά.
7 χρόνια έχω να δω και να μιλήσω του παιδιού μου γιατί δεν υπέκυψα σε εκβιαστές και εμπόρους ανθρώπων.
Δεν πρόκειται για το δικό μου παιδί μόνον!!!!!!!
Αύριο μπορεί να είναι οποιοδήποτε άλλο παιδί.
Είμαι στην διάθεση οποιουδήποτε μπορεί να βοηθήσει στην αποκάλυψή τους.
Αν κάποιος θελήσει να βοηθήσει ας το κάνει όσο βρίσκομαι στην Ελλάδα και όχι όταν είμαι μακρυά από Θεό και ανθρώπους αφού πρέπει να δουλέψω στα καράβια για να μου τρώνε τον κόπο μου σε δικαστήρια και αναβολές χωρίς αποτέλεσμα.
" Από την στιγμή που ο πατέρας του παιδιού είναι ναυτικός και τον περισσότερο χρόνο λείπει δεν τίθεται θέμα ρύθμισης της επικοινωνίας του με το παιδί του" γράφει μια απόφαση που στηρίχτηκε αποκλειστικά στις επιστολές των εθελοντών!!!!!!! που ανέλαβαν την συγκάλυψη των επίδοξων εμπόρων του παιδιού μου, επιστολές που κατατίθεντο σε όλα τα προηγούμενα δικαστήρια και ποτέ δεν είχαν πέσει στα χέρια μου.
Αυτοί οι ίδιοι σήμερα διαμαρτύρονται ότι παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα, η ελευθερία, η έννοια της Δημοκρατίας και της δικαιοσύνης με την προώθηση ταυτοτήτων και καρτών που περιέχουν δεδομένα που δεν είναι γνωστά στον κάθε πολίτη.
Οι απειλές που μου μεταφέρθηκαν ότι θα με γεμίσουν σφαίρες, δεν θα προλάβω να περάσω την πόρτα του αεροδρομίου, θα με βρουν σε χαντάκι, θα με βάλουν για όλη μου την ζωή στην φυλακή και πάνω από όλα ότι θα κάνουν τέτοιο κακό στο παιδί μου που θα το έχω μια ζωή ανάπηρο ( αυτό το έχουν κάνει ήδη ) δεν πιάνουν τόπο.
Ακόμα και πεθαμένος ή ισόβια φυλακισμένος θα τους θυμίζω τα εγκλήματά τους.
Κατά τα άλλα εισπράττουν και τις επιχορηγήσεις ως ΜΚΟ φιλανθρωπικού!!!!!!!!! χαρακτήρα από μια πατρίδα που βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού.
Χρηματοδοτούνται και από τους δικούς μου φόρους για να μου πουλήσουν το παιδί.
Με εκτίμηση σε κάθε αναγνώστη,
ΚΑΝΤΑΡΕΛΗΣ ΘΩΜΑΣ
'Οταν οι έμποροι παιδικών ψυχών έχουν έδρα την πανίσχυρη εκκλησία μας από που τελικά να φυλαχτούμε;
Θα επανέλθω με περισσότερα στοιχεία, αναφορές και ποινικές διώξεις που έχουν ασκηθεί σε μερικούς μόνον δυστυχώς.... από αυτούς που ανέλαβαν να κουκουλώσουν
αυτά τα εγκλήματα και να εξαπατήσουν την δικαιωσύνη με σκοπό να μην αποκαλυφθούν ποτέ.
Ελπίζω να είναι κατανοητό για ποιο λόγο θέλουν την πλήρη απομάκρυνση των παιδιών μας από τους πατεράδες των.
Με εκτίμηση σε όλους τους αναγνώστες,
Θωμάς Κανταρέλης.
http://xa.yimg.com/kq/groups/14859200/132739227/name/H%20POLISI%20TOU%20PAIDIOU%20MOU.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου