Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΩΝ - ΔΡΑΜΙΝΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Film for Kids and dads (divorce) ZAND Κινηματογραφικό έργο PAS


Zand (2008) PosterΤΟ FILM (20 λεπτά):


http://vimeo.com/13342035

Millions of kids all over the world are mentally or physically mistreated. Every week a child dies

in Holland due to ill-treatment by their own parents. After I heard about these alarming figures

all my other ideas for shooting a short film seemed stupid and unneccassary. I hope to believe

that there is a small chance that this film can make a difference. If we succeed in reaching one

of those mothers or fathers this film is in my opinion already a great succes, whether you like it

or not.
www.sos-sygapa.eu
CONTINUED VICTORY PARADE

ZAND has won the prize for Best Fiction Film during the 35th Badalona International Short Film

Festival Filmets. Actors Veerle Witkop and Jack Wouterse won awards for Best Actress and Best

Actor. Filmets took place from November 6 – 14, 2009 in Barcelona.

Additionally, Sand won the Grand Prix and the ´Si Loin Si Proche´ prize during the `Courts

Devant - Festival des Films Courts qui Avancent´ (November 5 – 8, 2009) in Paris.

2009-11-19 10:50:16

UPCOMING SCREENINGS

For more info on upcoming screenings go to:http://www.shortfilmcentral.com/film/1304/

Short film written and directed by Joost van Ginkel.

'A painful tale of domestic abuse, in the face of which paternal

Luuk is a truckdriver who seems to be a goodhearted father to

his daughter Isabel. Isabel lives with her mother after her

parents divorced. Whenever Luuk has the chance he takes

Isabel for a ride in his truck to the sea and they play together

in the sand. Then one day Luuk discovers the horrific reason

why Isabel is so quiet that day. From that moment on Luuk

has to cope with a new and unexpected situation but he slowly

For more information please visit zandthemovie.com

Ευγενική προσφορά σκηνοθέτη κου. Joost van Ginkel

+ εκπροσώπου πατέρων Ολλανδίας κου. Peter Tromp,

δια το 1ο Διεθνές Συνέδριο του ΣΥΓΑΠΑ http://www.sos-sygapa.eu/

«Δικαιοσύνη + ανδρική + πατρική αξιοπρέπεια», για την οικογένεια + την ισότητα.

Δράμα, αμφιθέατρο νομαρχίας + ξενοδοχείο Ξενία, 2-4 Ιανουαρίου 2009.

1. Κοιμάσαι;…

2. ΑΜΜΟΣ

3. Πρώτο αποθηκευμένο μήνυμα:

4. Τι έκανες; Δεν το πιστεύω!

5. Χριστέ μου, Λούκ! Αν το λάβεις αυτό..!

6. Βασιλιά;… Βασιλιά;…

7. Πρέπει να πείς: Πριγκίπισσα;…

8. Πριγκίπισσα.

9. Όχι. Σα να ζητάς κάτι.

10. Πριγκίπισσα;… -- Πριγκίπισσα;… -- Πριγκίπισσα;…

11. Αν εσύ’σαι ο Βασιλιάς και γω η Πριγκίπισσα…

12. …που’ναι το κάστρο μας;…

13. Μπαμπά;… -- Ναι;…

14. Μπορώ να έρθω πάλι στο φορτηγό σου;

15. Φυσικά, κορίτσι μου.

16. Φυσικά, πριγκίπισσα.

17. Με συγχωρείτε. Φυσικά πριγκίπισσα.

18. Ιζαμπέλ, παρακαλώ.

19. Μη σηκώνεις συ το τηλέφωνο! -- Το πήρα εγώ!

20. Συμφωνήσαμε να μη το σηκώνεις εσύ! -- Το πήρα εγώ!

21. Ναι; -- Γειά, εγώ είμαι.

22. Σκάσε! Δεν έχω καιρό για σένα!

23. Που να πάρει!

24. Τι θές;

25. Κυρία μου.

26. Ένα, δύο, ώπ.

27. Η τσάντα σου. Είσαι άνετα;

28. Τι συμβαίνει;

29. Έϊ, έλα λοιπόν.

30. Πήρα νέα γυαλιά ηλίου.

31. Τα πήρα με τις οικονομίες μου.

32. Θα πάμε να μαζέψουμε άμμο τώρα; -- Ναι.

33. Θα το κάνεις συ, ή εγώ;

34. Μπορώ να το κάνω εγώ;… -- Ορίστε λοιπόν.

35. Σου αρέσουν;

36. Εγώ, εγώ! -- Τι; Όχι, εγώ.

37. Άαα, παρακαλώ;

38. Θέλω. -- ΟΚ.

39. Όχι, εκεί’ναι πολύ επικίνδυνο. Εκεί πήγαινε.

40. Καλό κορίτσι.

41. Ναι λοιπόν, να μιάν ιδέα!

42. Γειά σου γλυκιά μου. Ιζαμπέλ;!...

43. Εδώ πάνω.

44. Κοιμάσαι; -- Όχι.

45. Ορίστε. Ένα δώρο γενεθλίων, νωρίτερα. Ουράαα!

46. Τώρα μπορούμε να στέλνουμε καληνύχτα ο ένας στον άλλο με μηνύματα.

47. Φιλί και βάλε τα δυνατά σου.

48. Σίγουρα. Εντάξει.

49. Ηλίθιε.

50. Καρίν! Έλα λοιπόν Καρίν, άνοιξε την πόρτα! Καρίν!

51. Θα σε πείραζε να περάσουμε τη νύχτα στο φορτηγό;

52. Αριστερά; -- Όχι ακόμη.

53. Τώρα στρίψτε αριστερά κυρία μου.

54. Προσέξτε κείνο το τσιμεντένιο σημείο.

55. Ωραία.

56. Λίγο ακόμη προς τα εκεί.

57. Πολύ καλά.

58. Μην κοιτάς ακόμη. -- Φυσικά όχι.

59. Και μην γελάσεις. – Όχι.

60. Υπόσχεσαι; -- Υπόσχομαι.

61. Μπορείς να κοιτάξεις τώρα.

62. Είναι ένα φόρεμα για πριγκίπισσα, κανονικά.

63. Θα κάνω μόνο το 1ο μέρος, ΟΚ;

64. Είναι το νούμερο 7.

65. Έρχεται.

66. Έχετε ένα νέο μήνυμα..

67. Τι έκανες;! Δεν το πιστεύω…!

68. Χριστέ μου, Λούκ! Αν το λάβεις αυτό, άκου:

69. Πήγαινέ την σπίτι, αλλιώς τα δικαιώματα επισκεπτηρίου (επικοινωνίας) σου

τελείωσαν.

70. Άφησέ με να το αναλάβω εγώ. Θα κανονίσω να πάει σ’ασφαλές μέρος.

71. Αλλά πρώτα, πήγαινέ την σπίτι. Τώρα!

72. Έλα. Ιζαμπέλ.

73. Πολλά φιλιά καληνύχτας απ’έξω.

74. Δε μπορούσα να κοιμηθώ. – Ούτε γω.

75. Έτσι, ήρθα πίσω απλά για να πώ καληνύχτα.

76. Πές το λοιπόν.

77. Καληνύχτα γλυκιά μου.

78. Καληνύχτα.

79. Τι ήταν αυτό; -- Κάτι έπεσε.

80. Ιζαμπέλ;! Τι κάνεις;! Έπρεπε να’σουν στο κρεβάτι!

81. Τι’ναι αυτό;!

82. Είπα: Τι’ναι αυτό;! -- Ένα τηλέφωνο.

83. Ποιός σου το έδωσε;! – Ο μπαμπάκας.

84. Για πρόσεχε! Δώστο μου εδώ!

85. Είπα: Δώσε μου το τηλέφωνο!

86. Ίζα, δώσε μου το τηλέφωνο, ανάθεμά το!

87. Κάτσε εδώ! Ίζα, έλα εδώ τώρα!

88. Βασιλιά; Βασιλιά;

89. Πριγκίπισσα;

90. Καληνύχτα.

91. Καληνύχτα.
www.sos-sygapa.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου