Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΩΝ - ΔΡΑΜΙΝΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ: ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΓΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ-ΑΠΟΞΕΝΩΣΗΣ

ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΓΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗΣ
Από τη μαρτυρία μιας φίλης:
"Το σύνδρομο γονικής αποξένωσης (PAS) είναι μια πραγματικότητα. Δυστυχώς για μένα, χρησιμοποιήθηκα ως πιόνι από τη μητέρα μου. Όταν οι γονείς μου χώρισαν, η μητέρα μου, που είχε την κηδεμονία μου, έλεγε συνεχώς πράγματα εναντίον του μπαμπά μου. Ήμουν σε πολύ μικρή ηλικία τότε. Ήρθε ένας καιρός που δεν ήθελα να βλέπω τον μπαμπά μου καθόλου. Αλλά μεγαλώνοντας, είχα ένα συνεχές αίσθημα κενού μέσα μου. Ξεκίνησα ν' αναζητώ απαντήσεις. Ο μπαμπάς μου ήταν πάντοτε εκεί. Ακόμη κι όταν εγώ δεν ήθελα να τον δω, πάντοτε εμφανιζόταν την ώρα που ήταν η σειρά του να με δει. Συνεχώς απέρριπτα τον μπαμπά μου, αλλά εκείνος πάντα εμφανιζόταν, ακόμη κι αν εγώ δεν ήθελα να τον δω. Μετά από λίγο καιρό κατάλαβα τι έκανα. Κατάλαβα ότι με αγαπούσε. Κατάλαβα ότι χρησιμοποιήθηκα ως πιόνι από τη μητέρα μου. Και αυτό είναι απαίσιο! Αισθάνομαι πολύ απογοητευμένη! Έχασα αρκετά χρόνια με τον μπαμπά μου και, παρόλο που αγαπώ τη μαμά μου, αισθάνομαι ότι με χρησιμοποίησε. Αν με ρωτάτε, τα παιδιά χρειάζονται και τους δύο γονείς το ίδιο. Ειδικά τα κορίτσια σαν εμένα, έχουν μεγάλη ανάγκη από τους μπαμπάδες τους ... Τα παιδιά δε χρειάζεται να ξέρουν ποιον να φταίξουν για ένα διαζύγιο: τον μπαμπά τους ή τη μάνα τους ... Το μόνο που θέλουν είναι αγάπη και από τους δύο γονείς ..."
A.V.

PARENTAL ALIENATION SYNDROME
From a friend's testimony:

"Parental alienation syndrome (PAS) is a reality. Unfortunately for me, I was used as a pawn from my mother. When she and my dad divorced, she was constantly saying things against my dad. I was in a young age then. There was a time when I didn't want to see my father at all. But while I was growing up, I had a constant feeling of emptiness inside me. I started searching for answers. My dad was always there for me, even when I didn't want to see him, he was always there when it was "his turn" to pick me up. I turned down my dad way too much, but he continued to turn up, even though I didn't want to see him. After some time, I realised what I was doing. I realised that he loved me. I realised that I was used as a pawn by my mother. And this is awful! I feel really disappointed inside me. I missed my father for many years and, even though I love my mother, I feel a bit used by her ... If you ask me, children need both parents equally. And especially girls like me... they surely need their fathers! Kids don't need to know who's to blame. All they need is love from both parents..."
A.V.


 Cyprus Fatherhood Initiative.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου