Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΩΝ - ΔΡΑΜΙΝΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Νέα ιστορια πατέρα

Καλησπερα σας,
θα ηθελα να σας διηγηθω την περιπτωση που αντιμετωπιζω και αν θελετε να με βοηθησετε ή να μου δωσετε καποια συμβουλη.
Ειμαι πατερας ενος κοριτσιου πεντε ετων. Με τη μητερα του παιδιου πηραμε διαζυγιο πριν απο δυο χρονια. Το διαζυγιο ηταν συνεναιτικο και βγηκε δικαστικη αποφαση με βαση ενα ιδιωτικο συμφωνητικό που καναμε μεταξυ μας να βλεπω το παιδι καθε Σαββατοκυριακο (2 πληρης 24ωρα δηλ, 2 διανυκτερευσεις) και διατροφη στα 200 ευρω το μηνα (δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα για παραπανω) την οποια εδινα καθε μηνα χωρις καθυστερηση. Το συμφωνηνιτικο ομως εχει ισχύ για δυο χρονια και μετα αναπροσαρμοζεται. Τον Μαρτιο του 2012, σ ενα μηνα δηλαδη ληγει το συμφωνητικό και συναντηθηκαμε με την πρωην γυναικα μου παρουσια των δικηγορων μας να συζητησουμε για το νεο συμφωνητικό. Η συναντηση δεν πηγε καθολου καλα γιατι η πρωην γυναικα μου ζητησε και αυξηση στη διατροφη που ισως να εδινα αλλά και να μην διανυκτερευσει ποτε ξανα η κορη μου στο σπιτι μου, κατι το οποιο θεωρησα πολυ παραλογο καθως θελω να ειμαι οσο πιο κοντα της γινεται. Μαλιστα ειχα σκοπο να ζητησω και αυξηση των διανυκτερευσεων! Στη συνεχεια με  κατηγορησε οτι γνωριζω ''γκομενες''  στο παιδι οπως λεει εκεινη, ενω εγω της εχω γνωρισει μονο την αρραβωνιαστικια μου με την οποια επιτηδες δεν μενουμε στο ιδιο σπιτι μεχρι να βεβαιωθω οτι τα παει πολυ καλα με την κορη μου, πραγμα το οποιο συμβαινει, και αισθανθω σιγουρος οτι η κορη μου ειναι ετοιμη να δεχτει κατι τετοιο. 
Αφού λοιπον δεν καταληξαμε πουθενα και ισχυει ακομα το παλιο συμφωνητικο για ενα ακομα μηνα, πηγα να παρω την κορη μου το Σαββατοκυριακο που τη δικαιουμαι. Η πρωην γυναικα μου δεν μου εδωσε την κορη μου και συγχρονως δεν απαντουσε στα τηλ και ετσι τωρα εχω να μιλησω στην κορη μου μια εβδομαδα περιπου. Πηγα στην αστυνομια και κατεθεσα μηνυση γιατι παραβιασε την δικαστικη αποφαση. Η δικηγορος μου θα καταθεσει εντος της εβδομαδας ασφαλιστικα μετρα.
Δεν προκειται να συμβιβαστω με τις απαιτησεις της πρωην γυναικας μου ειδικα οσον αφορα τις διανυκτερευσεις και οποτε θα παμε να το επιλυσουμε δικαστικως. Αυτο ομως που φοβαμαι ειναι η αποφαση του δικαστηριου. Δεν εμπιστευομαι το δικαστηριο καθως σε μεγαλη πλειοψηφια παρομοιων περιπτωσεων δινουν επικοινωνια με τον πατερα του παιδιου καθε δευτερο σαββατοκυριακο δυο διανυκτερευσεις και ενα απογευμα επισκεψη την αλλη εβδομαδα. Μου φαινεται πολυ λιγο αυτο. Εχω φτασει σε σημειο να σκεφτομαι να διαλυσω τον αρραβωνα μου για να καταληξω σε συμφωνια μαζι με την πρωην γυναικα και ν συνεχισω να εχω την κορη μου καθε σαββτοκυριακο.
Δεν ξερω αν εχετε  συναντησει παρομοιες περιπτωσεις, απλα θα ηθελα να με ενημερωσετε που μπορω να απευθυνθω ως προς τον εκβιασμο που μου κανει ως προς τη σχεση μου, με το να μην μου δινει το παιδι μου τις ημερες που τη δικαιουμαι και ουτε καν στο τηλεφωνο να της μιλησω. Ειναι οντως τοσο λιγες ημερες που αποφασιζουν συνηθως τα δικαστηρια για την επικοινωνια του πατερα με το παιδι του? Εχω πιθανοτητες αν διεκδικισω δικαστικως τρεις διανυκτερευσεις την εβδομαδα που θα ηταν το ιδανικο για μενα? το παιδι δεν διατρεχει καποιο κινδυνο με τη μανα αλλά στεναχωριεται οταν δεν με βλεπει και κλαιει και με ζηταει, μπορει καποια κοινωνικη λειτουργος ή παιδοψυχολογος να βγαλει καποια διαγνωση και να με βοηθησει στο δικαστηριο? 
Γενικα θα ηθελα να ακουσω την  αποψη σας πανω σε ολα αυτα και να με ενημερωσετε για οτιδηποτε νομιζετε οτι μπορεινα με βοηθησει.
Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας. 
Ειναι ενθαρρυντικο οτι υπαρχει συλλογος για τα δικαιωματα του πατερα.
Χ. Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου